Rakt in i hjärtat och ännu djupare ändå..

Det börjar bli tufft att vänta, det är oerhört tufft att dra sig upp varje gång man faller! 
 
Ultraljud idag visar nåt som fladdrar på klaffen, tromber?? Fibriner??(början till tromber) eller någon infektion som satt sig på klaffen?? Ingen vet riktigt. 
 
Man började iaf ikväll med att sätta en nål för att kunna ta en blododling, för att se ev infektioner. Samma procedur kommer göras om i morgon, ny nålsättning ny blododling! 
 
Ikväll var det tufft att sätta nål med Chelsea som var jätteledsen och vädjade till mamma att få dom att sluta. Jag fasar för i morgon! Hon är inte så rädd för själva nålsättningen, hon är klok, hon vet att nålen sätts av en anledning och det gör henne orolig och rädd! Mig med! Så jag förstår henne. 
 
Jag hoppas att kloka gamla Lars hade rätt ikväll när han sa att det kan vara en storm i ett vattenglas, men jag är så fruktansvärt rädd för att något är fel! 
 
Jag är rädd varje gång jag väcker henne, varjegång hon talar otydligt eller glömmer vad hon ska säga, jag är så fruktansvärt rädd att en propp ska sätta sig i hjärnan igen! 
 
Vi är båda två nervvrak just nu, vi väntar inte bara på hjärtat längre utan just nu är risken mycket större att något hinner gå fel innan ett ev hjärta kommer. 
 
Förstå mig rätt, jag kommer ALDRIG sluta tro och hoppas att hon får sin chans! 
 
Men min rädsla blir större och större och leendet och stödet jag måste förmedla varje dag till mina barn kräver större och större ansträngning från mig! För jag är vuxen och måste ta hänsyn till fakta! Vad jag än väljer att hoppas på! 
 
En dag i taget! 
 
barnen sover och jag ska strax se rakt in i hjärtat, ikväll får ni träffa fina Elsa med familj, hon låg i Berlin heart för ett år sedan när vi låg inne med Chelseas hjärtstopp! 
 
Ikväll ska jag gråta tills tårarna tar slut, släppa ut allt!
 
Och i morgon ska jag gå till Chelsea med nya krafter och oavsett vad odlingar och undersökningar visar ska jag ge henne all energi jag orkar uppbringa tills den dagen jag hoppas hennes hjärta kommer! 
 
Min älskade skatt, hennes resa behöver en lycklig fortsättning! ❤️
Emma
2015-02-06 @ 21:12:06

Älskade vän ! Tänker jätte mycket på er. Och skickar en massa massa kramar.
♡♡♡♡♡

Ylva
2015-02-11 @ 09:45:09

Styrkekramar till dig och din familj! 💛

Hanna
2015-02-11 @ 18:35:30

Tänker ofta på er! Styrkekram från Hanna på Gerdahallen och avdelningen i höstas

Erika
2015-02-13 @ 12:24:10

All styrka till dig och din familj❤️

Har en flicka på 3 år med samma hjärtfel som den lilla flickan Elsa. Vet du hur det gått för henne?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0